5 stvari, ki jih lahko že v naslednjem tednu izboljšate na svoji spletni strani

Facebook
LinkedIn
5 things to fix on your website now

INTERNET, NAŠ NAJBOLJŠI PRIJATELJ…

Večina današnjih podjetnikov se zaveda, da bi morali svoje poslovanje modernizirati in prestaviti v digitalni svet, se pravi na internet. Internet lahko veliko naredi za nas: pomaga nam pri pridobovanju novih strank, pri rasti našega podjetja, ko iščemo nove sodelavce ali pa takrat, ko gradimo spletne skupnosti.

Seveda pa se ogromno podjetnikov v tem digitalnem svetu ne znajde prav najbolje, saj se stvari spreminjajo s tako naglico, da jim je res težko slediti.

Vas zanima, katerih je tistih pet stvari, katere lahko naredite že v naslednjem tednu, da boste stvari obrnili v pravo smer? Tukaj so…

1. POSTAVITE SI NATANČNE CILJE!

Ste že kdaj slišali za SMART cilje?
SMART pomeni:
S = specifičen
, določen (specific) 
M = merljiv
 (measurable)
A = dosegljiv, atraktiven
 (achievable)
R = realističen
 (realistic)
T = časovno opredeljen
 (time-bound).
SMART cilji nam pomagajo, da osredotočimo na tiste cilje, ki so v našem poslu najpomembnejši.

Vprašajmo se: če bi lahko danes pridobili 10 novih strank, ki bi bile vse podobne eni izmed naših obstoječih strank, katero stranko bi imeli v mislih?

Najlažji način, kako ugotovimo, kakšna je ta naša idealna stranka: izmed svojih strank poiščemo tisto, ki nam prinaša največji dobiček, nas zelo redko spravi v slabo voljo, s katero res radi delamo, ki nas priporoča novim potencialnim strankam, se drži postavljenih rokov, skratka – stranko, kakršnih si želimo še več oziroma našo idealno stranko.

Ko smo enkrat določili, katera je ta stranka, si jo poglejmo malce podrobneje: poglejmo dejavnost, v kateri deluje, kakšen obseg posla ima, kateri so njeni izdelki in storitve, koliko ljudi zaposluje, pa tudi to, zakaj dela prav z nami in kaj dobrega ji prinašamo mi.

In zdaj si še enkrat dobro oglejmo svojo spletno stran, preberimo njeno vsebino, poglejmo slike – tokrat skozi oči naše idealne stranke. Postanimo za hip naša idealna stranka in si poglejmo naslednje:

Ali nam je vsebina strani všeč: nam je všeč način, kako nas stran nagovarja? Je preveč resna – dolgočasna – mladostna, se s stranjo in njenim stilom ne moremo poistovetiti?

Ali so nam slike na spletni strani strani všeč? So informacije za nas ustrezne in zanimive?

Naša spletna stran mora biti zgrajena za našo idealno stranko in za nikogar drugega. Seveda se pri tem vprašamo: ali ne bomo s tem izgubili preostalih strank? Če smo pravilno določili svojo idelano stranko, se tega ne rabimo bati. Kajti na ta način bomo k sebi pritegnili prav takšne stranke, katerih si želimo še več.

38-SMART goals

2. POMEMBNA JE AKCIJA!

Večina neuspešnih spletnih strani ne doseže svojih ciljev prav zaradi tega, ker uporabnikom svoje spletne strani ne povedo, kaj od njih pravzaprav pričakujejo. Če od svojih strank pričakujemo, da nas bodo poklicale ali nas kontaktirale po elektronski pošti, jim moramo to tudi povedati! In to prav nič po ovinkih.

Ste že kdaj bili v trgovini, kjer so vprašali, če bi želeli njihovo kartico zvestobe, da boste deležni popusta? Nekateri izmed nas se za to odločijo, večina ne. Pomislite: kdaj pa ste nazadnje stopili v trgovino in jih sami vprašali, če bi lahko dobili njihovo kartico zvestobe? Zelo verjetno, da nikoli. Torej: če ne vprašate, ne dobite. Enostavno.

39-Take action

3. NAJ SE VAS NAJDE!

Vsak dan milijoni ljudi uporabljajo spletne iskalnike, največkrat Google, ko iščejo informacije in odgovore na svoja vprašanja. Zaradi tega je izredno pomembno, da Google ve, da obstajamo. Če Google še ni ugotovil, da naša spletna stran obstaja, je pač ne more prikazati ljudem, ki si z njim pomagajo pri iskanju. Tudi knjige, ki je ni na elektronskem seznamu knjig v knjižnici, se pač ne bo dalo najti….

In kako lahko ugotovimo, ali je naša spletna stran v Googlovem indeksu oziroma ali jo je Googlov robot že kdaj obiskal? Preprosto: v iskalnik vtipkamo
site:mojadomena.com (in pri tem seveda »mojadomena.com« nadomestimo z dejanskim naslovom naše spletne strani).

Če naše spletne strani Google ne najde, bo potrebno odpreti račun pri Google Webmaster Tools in jo Googlu pokazati. Če ne vemo, kako, nam je lahko v pomoč tale video:

4. POTRUDIMO SE, DA BODO LJUDJE DELILI NAŠE OBJAVE!

To je tisti del, ki dejansko od nas dejansko zahteva nekaj dela. Verjetno ne slišite prvič, da je ključ do uspeha in do delitev naših objav na družbenih omrežjih to, da ustvarjamo zanimivo vsebino (ali pa to, da si na primer majhen in simpatičen psiček-mops Doug the pug, ki ima na Facebooku približno 5 milijonov sledilcev, ampak – pustimo to…).

Ste že bili kdaj na zabavi, kjer ste kar sami od sebe povedali nekaj, kar ste slišali dan pred tem? Ali pa ste slišali, kako je nekdo z zanimanjem drugim govoril tisto, kar ste maloprej povedali vi? Tudi objave na družbenih omrežjih delujejo na podoben način: ljudje delijo tiste objave, ki se jim zdijo zanimive in tega vredne, poleg tega pa oni postanejo zanimivi v očeh drugih. Torej: če nihče ne deli naših vsebin, bo pač treba objavljati bolj zanimive stvari.

Spet se lahko vprašamo, kaj bi bila tista vsebina, ki bi tako pritegnila našo idealno stranko, da bi delila našo objavo? Tipi vsebine so lahko različni: objave v blogih, video intervju, brezplačna e-knjiga in še mnogo drugega. Ključ do uspeha leži v tem, da bo ta vsebina kar najbolj uporabna za našo idelno stranko in da se jo bo dalo enostavno deliti.

26-social-media-management-icons

5. POSTANITE BOLJŠI!

Če želite res natančno vedeti, ali se vaša spletna dejavnost dejansko kaže v povečanem številu obiskovalcev oziroma doseženih ciljev, ne bo šlo drugače, kot da bomo to merili. K sreči nam tu Google hitro priskoči na pomoč: brezplačna Googlova analitika (Google Analytics) bi morala biti vključena prav v vsako spletno stran, saj lahko le tako svoj uspeh merimo. V analitiki si lahko ustvarimo tudi različna poročila, ki si jih lahko potem v miru ogledamo in vidimo, kako uspešni smo bili.

Brez merjenja ne bomo nikoli vedeli, ali smo že tam, kamor smo hoteli priti.

40-measure success

ZA ZAKLJUČEK

Internet nam daje neskončne možnosti, kako se lahko povezujemo z obstoječimi strankami ter pridobivamo nove stranke. Daje nam tudi ogromne količine informacij, na nas pa je, da si z njimi pomagamo. Če se boste v naslednjem tednu lotili dela in zgornjih pet točk spravili v življenje, boste storili prvi korak k boljši in učinkovitejši spletni prisotnosti.

Za več informacij pobrskajte po naši strani https://dermol.si in sigurno boste našli še kaj zanimivega.

Pa srečno!

BI ŽELELI PREBRATI ŠE KAJ:

Vam lahko pomagamo?

Z veseljem se lotimo gradnje vaše spletne prisotnosti.

High Ticket Sales Funnel badge
WP Elevation badge
Care plans badge
DERMOL Digital Business Solutions
Scroll to Top