Imate najboljši izdelek, ponujate odlične storitve, ljudje pa za vas ne vedo, čeprav ste prav vi sigurno najboljši. Le kako je to mogoče?
Ste se kdaj vprašali, zakaj je tako? Da? Potem berite dalje, saj je tale članek napisan natančno za vas.
Odgovor je pravzaprav zelo preprost: vaši konkurenti so prisotni na spletu. Pa nič ni važno, ali ste vi boljši, lepši ali cenejši od njih.
Če vas na spletu ni, vas pač – NI.
7 RAZLOGOV, ZAKAJ JE TREBA PRITI NA SPLET ŽE DANES (IN NE ČAKATI NA VSEM ZNANI »JUTRI«):
1. PRISOTNOST
Prisotnost na spletu oziroma spletni obstoj je eden izmed glavnih razlogov, zakaj je nujno imeti spletno stran.
Če vas ni na spletu, za več kot 75% kupcev sploh ne obstajate. Koristen je tudi zemljevid in navodila, kako priti do vas.
In potem se ne splača čuditi, zakaj ima vaš konkurent, ki je dosti slabši od vas, stranke, vi pa ne: potrudil se je, da je prisoten na spletu.

2. DOSTOPNOST
Vaša spletna stran in vaši profili na družbenih omrežjih so dostopni 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu.
Vse dni, tudi praznike, tudi vikende, tudi ponoči. Si lahko privoščite, da bi imeli običajno trgovino odprto toliko časa? Prav gotovo ne.

3. PRIHRANEK VAŠEGA ČASA
Če želite biti ves čas na voljo strankam osebno, po telefonu ali po elektronski pošti, bi to zahtevalo veliko časa in veliko dela. Spletni katalog, ki je na voljo 24/7, vam lahko prihrani veliko obojega!
4. POCENI OGLAŠEVANJE
V primerjavi s tradicionalnimi oglasi v časopisih in revijah stane oglaševanje na spletu bistveno manj. Saj ste verjetno videli cenike oglasnega prostora po tiskanih medijih? No, če niste: klasično oglaševanje je v primerjavi s spletnim zelo drago.

5. TEKOČE OBVEŠČANJE STRANK
Vaša spletna stran je vaša brošura in vaš katalog. Ažuriranje spletne strani z novimi podatki o izdelkih, dogodkih in promocijah je dosti enostavneje, kot da bi vsakič rabili spreminjati tiskani material. Poleg tega, da je tiskani material seveda dražji od vsebine na spletu.

6. UDOBNOST
Vaše stranke lahko obiščejo vaš posel kar od doma in se ne rabijo voziti naokrog, da bi našli tisto, kar potrebujejo. Saj veste: ko ste udobno zleknjeni v domačem naslanjaču in imate v rokah telefon, se kar naenkrat znajdete, da brskate po spletu. V udobju vaše dnevne sobe je dosti lažje primerjati različne ponudbe, kakor pa da se vozite od trgovine do trgovine. Ste si ogledali tudi ponudbo tistih, katerih na spletu ni? Seveda ne…

7. USTVARJANJE DOBREGA IMENA
Večina ljudi bo pred nakupom najprej preverila, kakšna so spletna mnenja ter ocene izdelka ali storitve. Dobre ocene in dobra pričevanja s strani vaših obstoječih strank vam lahko privabijo nove stranke. V očeh vaših novih strank to pomeni, da se na vas ter na vaše izdelke lahko zanesejo, kar v današnjem svetu veliko pomeni.

NE ČAKAJTE NA JUTRI, PRIČNITE ŽE DANES!
Kako pa naj začnemo, saj tega ne znamo?
Prav enostavno: kontaktirajte nas in vodili vas bomo skozi celotni postopek. Imamo široko znanje, s katerim bomo našli najboljšo rešitev za vas.
