POTREBE
Stranka je potrebovala predstavitveno spletno stran za svojo dejavnost – izobraževanje in poslovno svetovanje.
Spletna stran bo predstavljala njeno podjetje in dejavnost, obenem pa ji mora omogočati, da bo na njej sproti objavljala sveže novice in zanimivosti s svojega področja delovanja.
Stranka je želela spletno stran najprej v slovenskem jeziku, v nadaljevanju jo bomo nadgradili še z angleškim jezikom.
NAŠ PRISTOP
V projektu smo uporabili obstoječo celostno grafično podobo podjetja, vključno z logotipom in barvami. Ker je spletna stran predvsem namenjena, da se lahko poslovni ljudje seznanijo s storitvami, ki jih nudi podjetje (treningi prodajne, vodenjske in timske komunikacije ter individualni coaching), je zasnovana resno, primerna ciljni populaciji.
Spletno stran smo postavili v okolju WordPress, ki omogoča enostavno dodajanje in spreminjanje vsebine.
Za spletno stran bomo skrbeli s tehničnega vidika, vsebino oziroma nove objave pa bo dodajala stranka sama.
Oglejte si spletno stran barbarafortuna.com

